Wednesday, January 23, 2008

"因為其他小朋友......"

小兒不足十九個月時, 他開始獨自一人參加playgroup, 時間為一星期五天, 每天三小時.
全程哭了十日, 天天哭起碼一個小時以上. 什至上堂哭至下堂.

爸爸提議不要再上了. 媽媽相信這只是過渡期, 小bb一定可以克服. "因為其他小朋友"的表現實在給了媽媽很大的信心

十日後. 結果小兒投降了. 沒有再哭. 媽媽終於放下心頭大石了. 那份喜悅真是難以形容.

完畢
.
.
.
.

以上是節錄一個網友的網誌 (當然她不知我這個小天地!!!!!)

哭 - 是我睇過網誌後的第一感覺. 我為小朋友哭, 為他未來學習而哭, 為他將面對的媽媽的期望而哭.

"因為其他小朋友......" 所以小朋友要在不足一歲時上英文, 法文, 西班牙文, 日文, 普通話.....playgroup. 畫班, 游水, 網球, 足球, 鋼琴, 小提琴, 大提琴........
"因為其他小朋友......"所以小朋友家中有大量不知有何用的玩具迪迪尼唱遊學習英文器材
"因為其他小朋友......"所以小朋友你要在三歲前曉朗誦唐詩三百首, 如可以再朗誦英法詩更好
"因為其他小朋友......" 所以媽媽覺得小朋友你一定得
"因為其他小朋友......"所以......

可能媽媽小時候中了穿梭機中"我都做得到"的毒

2 comments:

媽媽阿四 said...

哭呀!

(初時看嚇得我。。。以為是你寫!心想,我要unsubscribe了。好在。
下次米嚇人!)

媽媽阿四 said...

嘩,佢話個playgroup有電視睇添呢!
o甘正,做mud喊呀。。。