Thursday, December 6, 2007

睇相

昨晚參加某一奶粉媽媽會所舉辦的家長講座 - “從遊戲剖析孩子內心世界(適合0-3歲) ?” 內容廣闊宏大. 聽完之後你可”從兒女如何玩可知他的潛能和明白他的內心世界?”(佢地話)

十個勁!!!!!!!!

兩個多小時講下講東下西, 水過鴨背, 聽過就算 (不要問我為什麼去! 我真係想知呀, 而且是會員福利~)

之後到答問時間. 家長真有趣, 精彩得估唔到. 節錄部份如下

一. 阿女依家十三個月, 佢對所有波都有興趣, 一見就好興奮. 有無咩啟示? (無講大話個姐姐真係用 “啟示”呢個字!)

二. 阿仔依家就黎二十個月大, 佢好鐘意車; 特別鐘意擲爛o的新買番黎新車; 一買就擲; 擲到爛; 爛就唔要. 有無咩啟示?

三. 幾時可以同阿女去做性格測驗, 知佢係咩人?

聽一次, 嚇一次! 大少直情反了數之不盡的白眼

講者起先都滿有耐性嘗試解釋解答. 誰知問題一山還有山高; 家長的問題跟查詢麥玲玲的流年問題同出一徹, 同睇相塔羅牌沒有什麼分別.

問了三至四個睇相問題之後, 她的忍耐力去到極點, 我同大少打賭她幾時擲mic走人.

可以的話, 我真想代她答

一. 大師! 阿女依家十三個月, 佢對所有波都有興趣, 一見就好興奮. 有無咩啟示? (甘佢有無甲組腳? 有的話, 細時踢校制; 大個去踢女足啦)

二. 阿仔依家就黎二十個月大, 佢好鐘意擲爛o的新買番黎新車; 一買就擲; 擲到爛; 爛就唔要. 有無咩啟示? (一係你唔好再買; 一係你搵多o的錢買俾佢)

三. 依家阿女十六個月大, 佢一訓覺就要爬去我地兩公婆張床一起訓; 佢有無問題?(你阿女真係好愛你地daddy mami! 你都係想我甘答你?)

四. 幾時可以同阿女去做性格測驗, 知佢係咩人?(先生, 你洗唔洗去驗下個腦先?)

知道知道明白明白, 為了細少, 你不要再刻薄, 你都是人地阿媽, 人地都是關心阿仔才去參加講座. 你要明白當時現場真係好詭祕; 一大班上左腦的爸媽; 想用一個問題就有人告訴自己阿仔阿女是什麼性格的人, 強項是什麼, 再安排仔仔女女去參加什麼活動playgroup, 去報讀傳統名校定活動教學.

走時還有十多個爸媽圍著講者不願離去, 我只想跟他們講, 仔仔女女在家等你同你玩煮飯仔

No comments: