Sunday, December 23, 2007

聖誕禮物

我今年的聖誕禮物準備如下

1. 我: 姑時特價銀包一大個, 有點貴. 但自我催眠為特價品. 買. 常常想, 時常只身懷數百, 但裝此數百的袋卻價值過千, 人真是精神分裂

2. 大少: 都是銀包一大個

3. 細少: 聖誕card 一大張. 平時已有大量藉口買禮物給他. 我慣在他生日聖誕只給他一張card放在他的寶盒中.

4. 朋友: 借網上的一個空間. 祝大家聖誕快樂! 平安!

3 comments:

sf said...

也祝九龍女聖誕快樂----野蠻地!

怒火眼睛 said...

係喎, 點解我唔識寫卡俾必必既呢...

祝你一家幸福愉快

野蠻九龍女 said...

火媽 > 謝謝! 你一家都平安愉快
不止xmas card, 我連生日card, 情人節card 都有寫俾細少. 其實只是找機會自己捉緊找不住的時光....

sf> 謝謝! 新年快樂!