Tuesday, December 11, 2007

仔之三

細少

本名: 康逸. 沒有經過高人指點, 沒志氣的爸媽只願小兒健康安逸地生活下去. 身體健康生活安逸, 沒有大煩惱, 人就多會開心, 不用擔憂太多事. 由此可見阿媽對阿仔要求已去到極低點. 沒有主觀投射偉, 強, 天, 震, 國………

洋名: Ryan 又稱 ”壞人”. 是媽媽睇完Saving Private Ryan 之後立心要改的. 原因不明. 唯一可以肯定跟Matt Damon 跟Tom Hanks無關, 更同任何前任男友, 老闆, 親人, 仇人扯不上關係. (大少可以十萬個放心)

乳名: 創意零分的媽媽至歡喜叫細少 “bb”; 所有人 (多為自稱專業教育學家跟幼稚園小學面試專家) 一早吩咐要合適地體面地像樣地稱呼小朋友, 一個正式的稱呼對小朋友極為重要; 包頂頸的媽媽心想 “一係一早叫阿仔做x生! 笨!”

3 comments:

怒火眼睛 said...

我好中意康逸呢個名!! 好舒服.
至於乳名呢, 你原來叫佢bb? 不如照叫佢細少啦, 夠排場夠體面, 嘿嘿, 名校應該滿意勒.

野蠻九龍女 said...

怒火媽> 謝謝! 我驚叫佢細少叫得多, 阿仔想升上去做大少. haha

巧欣 said...

唔知係咪我地呢代,生活壓力太迫人,所以好多幫bb改名的父母,都會以"健康","開心",快樂"等等的意思來改名.
康逸...改得好,好過個d風水佬改個d多多聲!